!!!STRÁNKY PŘESUNUTY SEM!!!

Sraz AUO v Kostelci n.L.

10. září 2009 v 0:27 | AUTOR |  Srazy a prochajdy
Původně publikováno 14. srpna 2009 v 23:24 na starém blogu...
V pátek 7.8. jsem měl jeden z "nejdelších" pracovních dní za poslední dobu,již od rána co jsem rozlepil oči jsem se nemohl dočkat až to bude za náma a já pomažu domu,kde zbalím poslední drobnosti,Arámka a vyrazíme na vlakáč a dále směr Praha.....

I Arámek vycitíl,že se něco děje,když pobíhajíc splašeně po bytě s notesem v ruce co mi ještě chybí, poskakoval vzrušeně okolo mě a nedočkavě ňafal.Konečně bylo vše zabaleno a poněkolika marných pokusech jakýmkoli způsobem připevnit stan(kráva velká :-D ) na krosnu abych měl ruce volné,jsem se smířil stím,že ho prostě potáhnu v ruce....
V 16:00h jsme konečně vyrazili směr vlakáč,ale hned za dveřmi když jsem zamkl a uklidil klíče do krosny přišlo první probdění "ŠMARJA JSEM ZAPOMĚL PAMLSKY!!!" Takže krosna zase ze zad dolu,klíče ven a zpět domu nabrat do kapsy a s sebou nějaké pamlsky :-)Po tom zase krosna pracně na záda (vážila 20kg) a už jsme konečně mohli vyrazit.
Na nádraží jsme byli někdy okolo 16:45h a vlak jel až v 17:30-takže jsme měli spoustu času,šli na perón,který je sice nový,moc hezky udělaný,ale jaksi zapoměli na unavené cestovatele a nikde ani jedna lavička.Čas čekání na vlak jsme si krátili cvičením a blbnutím.45.minut uteklo jak nic a ozvalo se hlášení našeho vlaku.Vlak byl pěkně narvaný a po prolezení druhého vagonu(přičemž Arámek musel nakouknout po cestě do každého kupé) jsem se vzdal představy o prázdném kupé které bychom zabrali.Museli jsme tedy k někomu a hned při vstupu do dveří a otázky "můžeme sem??" jsem věděl,že jsme si lepší spolucestující vybrat nemohli.Seděl tam starší pán,který se s Arámkem začal mazlit ještě než jsem stačil onu otázku do říct :-) A slečna zrovna tak.
Usadili jsme se a vyrazili směr Praha.Pán byl fajn,vyprávěl o tom jaká všemožná i nemožná zvířátka za svůj život měl a cesta rychle ubíhala.V Plzni vystoupil a zůstali jsme jen se slečnou,která nám dělala společnost až do Rokycan.Zjistili jsme,že je též ze Stříbra takže bylo o čem povídat a najednou jsme tam byli sami a zhruba hodina cesty před námi.
Arámek si krátil čas "šmejděním" po kupé a já ho pozoroval.Když se zadíval z okna jak krajina ubíhá,využil jsem toho a vyfotografoval ho.
Do Prahy jsme dorazili ve 20:00h kde nás čekala Kristýna a Radek u kterých jsme z pátka na sobotu přespali abychom mohli druhý den jet společně.První zádrhel "vesničanů" ve velkoměstě na sebe nenechal dlouho čekat a hned při vchodu do metra se Arámek rozhodl,že na takovou věc jako jsou eskalátory prostě nevleze.Ani po dlooooouhém přemlouvání a lákání na různé pamlsky jsme ho tam prostě nedostali.Ale stačilo ho poponést a položit ho už za nástup a tvářil se jako hrdina,že to zvládl-výstup v poho,ale nastupovat na ně prostě nebude :-)
Kristýna nám zdělila fajn zprávu,že nás čekají ještě cca patery :-) takže si to chudák užil.Sliboval jsem mu veeeelkou odměnu v podobě dvou psích holek Jasmínky(Arámkova mamina) a Anoushky(sestra),které se mu také dostalo ;-)
Večer se nesl v duchu plánování cesty tam a zpět a znaveni cestováním jsme ulehli a jali se odpočinku :-)
Druhý den začal zmateně již od samého začátku,napřed jsme si mimo plán trošku přispali :-) tak jsme to měli trošku časově napružené+opět ty "STRAŠNÉ" eskalátory :-D Já si vzpoměl,že jsem nechal u Kristýny v lednici ešus s jídlem.Všude kopa lidí a já bez lístku= výsledek... zamávali jsme červeným koncovým světlům :-)Což znamenalo hodinu čekání na další spoj.Došel jsem si tedy v klidu koupit snídani a na večer buřty .....
Po cestě na nás čekala Iveta s Ashanti (Arámkova druhá sestra) a společně,už celkem pěkná smečka čítající 4.kusy čtyřnožců a 3.kusy dvojnožců :-) jsme vyrazli ku cíli.
S menšími nesnázemi jako zabloudění v Kostelci,atd. jsme se konečně dostali na místo určené,kde už pobíhalo spousta psů i páníčků :-) Rozkoukali jsme se a začali stavět stany.
Mezi tím proběhl vědomostní test(ani nevím co v něm bylo,ale všechny pobavil :-),který my měli v podobě stavění Ivety stanu :-) Ale dali jsme hlavy do hromady a za chvíli stan stál :-)
naše tři stany:
foto: Martina
Potom bylo na řadě přivolání na dálku přičemž v dráze hafana byla umístěna miska z pěkným,voňavým buřtem :-)Na to jsme byli moc zvědavý kdo vlastně až k páníčkovi doběhne a kdo ho vymění za buřta.
čekání na "běh přes buřta" :-)
foto:Jitka
První mám pocit běžel Cassík a bez váhání se rozhodl pro buřtíka :-)Ze štěňat si všichni zvolili páníčky-je vidět,že mimina jsou ještě přesvědčená o tom,že nejlepší dobroty jsou u páníka :-)
s Arámkem na startu:
a v plném závodním nasazení :-) ohlédl se,ale doběhl .....
foto:Jitka

Po vyhlášení vítězů a rozdání drobných cen,přišlo na řadu miniagility :-) Na které jsem se hoooodně těšil a doufal jsem,že něco takového bude,abych si vyzkoušel jak bude Arámek "fungovat" i mimo náš domácí cvičák.Myslel jsem,že se uspořádá nějaká tuneliáda pro štěnda,ale jelikož byl k dispozici jen jeden pidi tunel :-) tak měli všichni stejnou trať,která začinala třemi skoky,kladina,tunel,áčko,skok-cíl.S tím,že kdo ještě neskáče tak oběhne skočky s prckem v náručí.
Do doby než běžela Kristýna s Jasmínkou jsme byli druzí,ale jsou to holky šikovný,vyhráli a nás posunuli na třetí místo,což vůbec nevadí,protože Arámek to zvládl perfektně a jediný kdo udělal chybu jsem byl samozřejmě já :-)
s Arámkem při agility :-)
a zde se můžete podívat na krátké video od Martiny-děkujeme :-)
Lucka objednala parádní letní počasíčko,chvílemi až moc letní....ale stromů bylo na útěk do stínu spousta a pod každým se našla diskutující skupinka.Odpoledne po Agility se jelo koupat k Labi,což nás nějak minulo.Vyrazili jsme tedy neznalí místního kraje na doporučení jednoho pána přes pole směrem,kde se údajně nachází Labe :-)Když jsme překonali toto první úskalí v podobě nepříjemného strniště a rozhodovali se kudy dál,psiska zmizeli do hlubokého roští na kraji lesa a po chvíli očekávání se vrátil první celý od bláta,šli jsem se podívat co to našli-vyschlé koryto a v něm bažina cca 2m na metr s 10cm vody a zbytek bláto :-)Vzali jsme to tedy přes lesík,když už jsme tam byli až jsme narazili na pole s vyjetou cestou směrem k chatkám-což logicky znamanalo i přítomnost vody a jak se brzy ukázalo naše logické uvažování bylo správné.Hafani se vyřádili ve vodě do syta a mohli jsme vyrazit zpět.Na cestu jsme se poptali chatařů,kteří nás odkázali na jednu cestu.Zhruba po půl kilometru jsme vyšli z lesa a po levé straně jsme viděli strniště po kterém jsme před tím tak namáhavě šli :-)
Po návratu jsme znaveni cestou ulehli do stínu stromu a užívali si té pohody.Neúnavní psi dováděli a my diskutovali....
Také došlo na společné foto na památku :-)
"family" foto slunečních listosvitů.Z leva:Já+Arámek,Kristýna+Anoushka a Jasmínka,Iveta+Ashanti
foto:Jana od Rory :-) děkujeme
Večer se opékali buřty a u příjemného posezení za bublání vodní dýmky se již pomalu šeřilo.....
Unavení každodenním cestováním a panujícím vedrem jsme se s Arámkem odebrali na kutě,bylo to jeho první spaní ve stanu,takže chvíli netušil co jako má dělat :-) a snažil se dostat přes zipy ven.Nějakou dobu coural po stanu sem a tam a pak také ulehl ke spánku.
V neděli jsme se probudili do krásného slunného rána.Někteří využili příjemného,vlažného vzduchu a trénovali.
Po snídani vyrazili na procházku do přilehlého lesíka.Po návratu začali balit stany a chystali se na cestu....Zpáteční cesta by vydala na samostatný článek :-) takže asi tak-první vlak do kterého jsme usedli jel někdy kolem desáté h. a domů jsme dorazili ve 21:30h :-)

Byl to krásný,leč dost náročný víkend-hlavně díky každodennímu cestování.Zůstali bychom tam aspoň týden :-) Děkujeme Lucce za zorganizování,Martině a její celé smečce za obětavost,prostor a hlavně VODU :-) a všem zúčastněným jak čtyřnohým tak dvounohým za super náladu.
Těšíme se na další ...

Ostatní fotografie mnou pořízené si můžete prohlédnout ZDE